Slik fikk Marie og Marit Helene lavere strømregning

Er du en av mange som sliter med å forstå strømmarkedet og er usikker på hvordan strømavtale som lønner deg? Marie og Marit Helene deler sine erfaringer og tips om hvordan de valgte en rimelig avtale og reduserte strømregningen sin.
– Jeg trodde ikke det hadde noe å si hvilket strømselskap eller strømavtale du hadde, men nå har jeg lært at det har utrolig mye å si. Etter at vi byttet til Vibb har vi fått mye lavere strømregning, pluss at vi har fått mye bedre kontroll på strømforbruket vårt, sier Marie.

Sjekk påslaget og månedsprisen på strømavtalen din

– Vi fikk oss en liten åpenbaring når vi forsto at alle strømselskap kjøper inn den samme strømmen til den samme prisen. Når vi forsto at vi måtte se hva de forskjellige strømselskapene tok i påslag og fast månedsbeløp ble det mye enklere å skille mellom en god og en dårlig strømavtale, forklarer Marit Helene. Tenk at vi har gått fra å betale over 3 øre i påslag og 49 kr/mnd, til å ha 0 øre i påslag og 0 kr/mnd.

Bestill ekstra tjenester når du har behov for det

– Det beste er fleksibiliteten og tryggheten Vibb tilbyr oss. I sommermånedene er vi som regel borte og har lavere strømregning. Da har vi ikke så stort behov for å følge med på strømforbruk og strømprisen. Mens om vinteren har vi større behov for dette og da bestiller vi enkelt tilgang til App+. Vi betaler rett og slett kun for tjenester når vi har behov for det.

Alle strømkunde får tilgang til Vibb-appen som gir oversikt over kundeforhold og alle fakturaer. Ønsker du utvidet tilgang i appen kan du bestille App+. Det er ingen binding på verken strømavtalen eller App+. Som kunde kan du avslutte og starte dette akkurat når det passer deg.
Vibb AS
Grønland 67
3045 Drammen
Org.nr 919 439 734