HVA (pizza, frisør)     HVOR (adresse, område)    
 

Living - Karihaugen

Skriv din anmeldelse av Living - Karihaugen!
(1.9) (basert på 10 anmeldelser. Kjedeanmeldelse(r) ikke inkludert)
Kategori: Interiør (Møbler), Kjøpesenter/varehus (Kjøpesenter/varehus), Shopping
Adresse: Luhrtoppen 2,1470 Lørenskog
Område: Akershus (Lørenskog)
Telefon: 21 53 14 00
Kontakt: Hjemmeside
Se andre i kjeden Living
  Living - Karihaugen
Legg inn dine egne bilder
Del på Facebook Del på MySpace Del på Twitter Del på Nettby
10 anmeldelser av Living - Karihaugen:
Sorter etter: Relevans | Karakter | Dato

Hovedstaden

Hovedstaden

538 anmeldelser
19 Vibb-venner
16.01.2008
De holder ikke datoene de lover. Vi satt uten stue i 3 måneder! ALDRI mer. Dette gjalt alle som handlet likt som oss. Alev om det stod de kunne garantere at varen var inne på lager.

Var denne anmeldelsen...? (19) (14)

Skriv din anmeldelse av Living - Karihaugen!

Ivar M

Ivar M

128 anmeldelser
0 Vibb-venner
28.06.2008
Stort utvalg. Stort sett greie priser, men har til tider funnet samme varen 10-20 % billigere på andre butikker, og det gjør at eg gjerne sjekker prisene flere ganger.

Aldri kø her, som på IKEA, det syns eg personlig er svært så deilig. Butikken ligger dog litt utfor allfarvei... så det kan være litt knølete å komme dit, og veien like før butikken er ræva dårlig... som på Skullerud nesten...

Betjeningen er stort sett fraværende, og ser nesten ut til å flykte, når ein kommer tuslende.
Spesielt bra: Aldri kø
Spesielt dårlig: Betjeningen

Var denne anmeldelsen...? (5) (0)

Skriv din anmeldelse av Living - Karihaugen!

Ben

Ben

4 anmeldelser
0 Vibb-venner
25.05.2011
Jeg var her for å se på to bord og noen stoler jeg hadde bestilt (bestilte før jeg så møblene for å unngå alt for lang ventetid, og fikk bestille uforpliktende). Bordene jeg hadde sett i katalog avvek voldsomt i butikk - bordplaten satt ikke fast til bena, fargene var helt feil, og metall-bena hadde fått skade så disse var bøyd - ikke akkurat det beste utstillingsmøbelet for å selge. Etter å ha lett lenge etter en ansatt, sa jeg at jeg ville avbestille stolene, og da fikk jeg beskjed om at det var et avbestillinggebyr på 30%(?!) av averene. Da jeg sa at jeg hadde bestilt uten "binding" fikk jeg beskjed om at jeg måtte ta kontakt med den selgeren som hadde tatt imot bestillingen. Han hadde en utrolig negativ og dårlig innstilling, og var så lite serviceinnstilt som det går an. Flere av de (svært få) ansatte vi møtte hadde samme holdning. Varehuset generelt føles som et lager, og er lite innbydende.
Jeg endte opp med å fortsatt ha bestilling på stolene - og disse har fått utsatt leveringstid TRE ganger. Aldri mer Living!
Spesielt dårlig: Kundeservice, varehus, leveringsdato, kvalitet.

Var denne anmeldelsen...? (3) (0)

Skriv din anmeldelse av Living - Karihaugen!

Elisabeth

Elisabeth

2 anmeldelser
0 Vibb-venner
21.08.2009
Holder ikke leveringsdato. Har snart ventet i 3 mndr på møbler. Svært vanskelig å nå fram på telefon. Kommer aldri mer til å handle her.

Var denne anmeldelsen...? (4) (0)

Skriv din anmeldelse av Living - Karihaugen!

Tor F

Tor F

1 anmeldelse
0 Vibb-venner
30.10.2008
Living-Karihaugen er min favoritt. (bortsett fra beliggenhet)Har vært her mye og betjeningen du møter inne i butikken er BLID og hjelpsom. Noen produkter er uten pris og de fleste varene må bestilles, men når du vet at du må bestille litt før du har tenkt å ha det nye møbelet så går det fint.Av de bestillingene vi har gjort er noe kommet før tiden og noe etter. Skal du ringe dit derimot tar tid.
Spesielt bra: Spennende utvalg og betjening.
Spesielt dårlig: Tlf og beliggenhet.

Var denne anmeldelsen...? (2) (0)

Skriv din anmeldelse av Living - Karihaugen!

Marianne

Marianne

1 anmeldelse
0 Vibb-venner
26.12.2007
Living har masse fine varer! Men så stopper det også der....

God kundeservice er mer unntaket enn regelen, hvis man i det hele klarer å tak i noen ansatte inne i butikken. Fikk et utrolig surt "bare hyggelig" da jeg spurte om en ting sist jeg var der, og jeg var ikke den eneste. I tillegg var det nesten folketomt der (rett før jul, derfor de ansatte var så sure??) og jeg følte meg nesten uønsket der jeg tuslet rundt.

Jeg kom dit for å bytte noen varer, noe som i seg selv var en snodig opplevelse. De fylte ut et skjema i informasjonen også måtte jeg selv bære med meg varene igjennom butikken for å finne en ansatt som kunne godkjenne returen. Og det å finne en ansatt på Living er som kjent ikke den enkleste sak i verden.

I tillegg er det irriterende å aldri finne prisen på varen da hver enkelt vare ikke er priset, men det skal stå plakater og tags med prisen på, noe det ofte ikke gjør. Er også en del ting som virker overpriset, men det er kanskje bare min lommebok som er for liten :-O

Ja, Living har mye fint, men det meste får man tak i andre steder også. Så komme ikke til å besøke Living igjen så sant det ikke er noe jeg absolutt må ha. Og da reiser jeg antakeligvis på en annen avdeling enn Karihaugen.
Spesielt bra: Mye fine varer
Spesielt dårlig: Elendig kundeservice, man føler seg ikke velkommen i det hele tatt.

Var denne anmeldelsen...? (8) (2)

Skriv din anmeldelse av Living - Karihaugen!

Marcus J

Marcus J

1 anmeldelse
0 Vibb-venner
27.07.2012
Bestilte en sofa som var leveringsklar 20.07.12, noe de garanterte. Jeg kjøpte den for jeg trenger den til 31.07.12. Den er ikke leveringsklar. Jeg har de to siste dagene ringt møbel/lager-avdelingen, men ingen har tatt telefonen. Jeg har minst 50 anrop til Karihaugen. Jeg har også sendt mail uten å få noe svar tilbake. Jeg ringte da tekstilavdelingen, veldig koselig dame. Hun skulle be lageravdelingen ringe meg. Det hendte ikke. Så trenger man en vare til en spesiell dag, ikke kjøp noe hos Living Karihaugen.
Spesielt bra: Damen på tekstilavdelingen
Spesielt dårlig: Kundeservice/avtaler

Var denne anmeldelsen...? (3) (0)

Skriv din anmeldelse av Living - Karihaugen!

Kine

Kine

1 anmeldelse
0 Vibb-venner
20.12.2012
Bestilte spisestue som skulle ankomme 18.12.12. Påfølgende dag lånte jeg bil og fikk bærehjelp til å hente møblene. Vel hjemme oppdager jeg at jeg har fått feil stoler. Jeg reiser tilbake, og hun kan få de rette stolene fra stavanger den 21.12. Living er midlertidig ikke interessert å besørge hjemkjøring, og det må jeg i tilfellet betale selv til tross for at det er selgeren som har gjort feilen. Hun lurer på om jeg ikke vil ha et gavekort isteden!?! Eller om jeg kan bruke de stolene jeg fikk? Det kunne jeg selvsagt, hadde det ikke vært for at jeg har bestilt et BARbord med BARstoler, og ikke vanlige spisestoler som jeg fikk. Etter noen runder får hun tak i en som kan autorisere hjemtransporten for deres regning, men da i romjula. Det ligger an til at julemiddagen må spises fra gulvet, og jeg gav beskjed om at jeg ønsket å heve kjøpet dersom de ikke ordnet opp i dette. Heve kjøpet hadde hun heller ikke anledning til å gjøre, men skulle ringe meg dagen etter. Det gjorde hun ikke. I mellomtiden sendte jeg en mail til kundeservice via living.no. Jeg fikk ikke svar. Deretter tok jeg kontakt med kundeservice pr. telefon og jeg brukte vel totalt 1 time i forsøket. Når jeg omsider fikk tak i noen, fikk jeg beskjed om at stolene kom fra Stavanger først den 28, men at jeg da kunne få levering samme dag. Julemidddagen ligger fremdeles an til å spises fra gulvet. Når jeg så sier at jeg ønsker å heve kjøpet, har hun 6 stoler fra et møterom jeg kan låne. Så havner man litt mellom to stoler(!) for på den ene siden er jeg ikke interessert i å legge igjen tusenvis av kroner i et varehus med så dårlig service, mens på den andre siden må jeg ha et sted å sette gjestene. I skrivende stund har jeg blitt lovet levering av lånestolene i morgen, så gjenstår det å se om de klarer å få det rett. DERSOM de redder jula ved å levere lånestolene til avtalt tid, de riktige stolene når de kommer og at det skjer for deres egen regning - kan jeg til nød gi terningkast 3. Det er allikevel ikke nok til at jeg noen gang kommer til å legge igjen en eneste krone på Living - Karihaugen! Det skal ikke være nødvendig å måtte bruke så mye tid å energi på feil de gjør. Tidligere anmeldelser her vitner også om at dette ikke er et unntaks-tifelle.
Spesielt bra: Tja.. Marianne Auli koppene kanskje...?
Spesielt dårlig: Kundebehandling og selgere

Var denne anmeldelsen...? (2) (0)

Skriv din anmeldelse av Living - Karihaugen!

Mustafa

Mustafa

1 anmeldelse
0 Vibb-venner
19.02.2013
Jeg dro til living på Karighaygen for å kjøpe meg en dobbel seng. Når jeg kommer til butikken, er det ingen hjelp å få. jeg står der sammen med samboeren min i over 40 min før det kommer en ung dame og hjelper oss. Vi bestiller senga og får beskjed at senga ankommer etter 14 dager. Jeg bestilte hjem kjøring også. Sjåføren skulle ringe 2 dager før for å avtale tidspunkt for leverein. da to uker hadde passert hadde jeg fortsatt ikke hørt noe, så jeg tok å ringte de. ingen tok tlf før etter 59 minutter og når jeg etterlyser senga får jeg beskjed om at senga kommer ikke før etter 32 dager, med andre ord jeg måtte vente 32 dager itillegg til de 14 dagene. jeg dro til butikken for å snakke med de. og de lovet meg at den skulle komme uka etter. tiden går og totalt vente tid var blitt 3 og en halv uke.
Så får jeg sms om at senga hadde ankommet Stavanger og leveringstid til oslo er en uke. jeg drar til butikken og hører med de så sier de at ja, men du må regne med litt lenger tid enn en uke. Da sa jeg at jeg ikke ville ha senga og det var greit jeg skulle få pengene overført til min konto, dette skulle ta to dager, nå har det gått 8 dager og ingen ting har kommet inn på kontoen min ennå. jeg har sitti på tllf i 34 min nå og ingen svarer og er egentlig rimelig lei.
Sjefen min på jobb kjøpte spisebord til jobben med stoler og total summen er på 40000,- og vi har kunn fått stolene, ingen bord. bordet kommer ikke før om 3 uker. dette er den verste servicen jeg har sett eller hørt om eller opplevd. og kommer aldri til å handle hos de igjen. og råder alle om å ikke handle hos Living Karighaugen noen gang. mye muelig andre living butikker er bedre med karihaugen er elendige.
Spesielt dårlig: Service, beskjeder.

Var denne anmeldelsen...? (1) (0)

Skriv din anmeldelse av Living - Karihaugen!

Thomas L

Thomas L

1 anmeldelse
0 Vibb-venner
06.11.2013
Kjøpte et spisebord i Juni. Leveringstid 2 mnd. Ble levert på tiden, men bordet måtte returneres pga transportskade. Har nå ventet 4 mnd på omlevering. Ingen svar etter gjentatte henvendelser til kundeservice, som det heller ikke er mulig å nå på telefon.
Spesielt bra: De har noen fine (men dyre) møbler.
Spesielt dårlig: Kundeservice eksisterer ikke.

Var denne anmeldelsen...? (0) (0)

Skriv din anmeldelse av Living - Karihaugen!
-

Cecilie

17.06.2013
Dette er en anmeldelse av hele kjeden, ikke den enkelte avdeling

Sendte henvendelse via nettside i april, og har enda ikke fått svar. Ganske utrolig! Selv etter purring.
Spesielt dårlig: Ikke svar på henvendelse

Var denne anmeldelsen...? (2) (0)

   
Vibb.no er forbrukernes egen nettguide, med gode og dårlige vibber om restauranter, butikker, håndverkere, fysioterapauter, og mye, mye mer.

Registrer deg nå! Det er raskt, enkelt og gratis.

Living - Karihaugen finnes i følgende lister:
"Mine stamsteder", av Ivar M


Kartvisning for Living - Karihaugen:
Se stort kart

Sorter etter: 5 nærmeste | Restauranter | Klær og sko | Skjønnhet | Interiør | Overnatting | Bar/pub, klubber

2.

-(2.5)ICA Nær - Høybråten

3.

-(4.0)SPAR - Stovner

4.

-(4.3)Kiwi - Høybråten

5.

-(5.0)Anton Sport Metro - Skårer

6.

-(4.0)Alliance Apotek - Skårer



Siste 5 anmeldelser samme kategori
Hilde  V

Indiska - StorgataIndiska - Storgata

Her finner jeg alltid noe. Løse, deilige sommerklær, for eks.
Man skal bare passe på å vaske klærne som inneholder viskose på riktig temperatur, særlig kjoler, obs.! Viskose har lett for å krympe.
Helt uenig i surmaget kritikk av kjeden og stilen. Føler slett ikke at Indiska er passe...

Les mer »


Collett

Exó MøbelstudioExó Møbelstudio

Veldig god service.

Les mer »


gitte

LysforumLysforum

Helt enig!!!!! Bare svindel og lureri STYR UNNA!!!!!!

Les mer »


lillemy

LysforumLysforum

STYR UNNA!!!! Dette er svindel. Ødelagt lampe og pengene har jeg ikke fått tilbake!!!!!!!!!!! Bare SVINDEL og LURERI!!!!!!!!!!!!!

Les mer »


anne-louise c

LysforumLysforum

STYR UNNA. Bare lureri. Sedte meg feil lampe som ikke hang sammen, og har enda ikke fått den riktige.

Les mer »


INTERIØRBUTIKKER I OSLO
   Fem Sanser
En oase av en blomsterbutkk på St. Hanshaugen

   Stilverk - House of Oslo
En kul og litt anneledes designbutikk

   @home
Kule møbler, lamper og accessories du bare finner i denne forretningen på Grünerløkka

   Konzept-HP
Mange flotte tepper, lamper og andre interiørprodukter i Fredrik Stangs gate


Alfabetisk oversikt bedrifter: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å
Alfabetisk oversikt kategorier: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å
Alfabetisk oversikt tags/nøkkelord: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Æ Ø Å

Informasjon for bedriftseiere | Om Vibb | Spørsmål og Svar | Kontakt Vibb.no | Karriere
Copyright © 2009 Metamedia AS
Personvern | Legg til Vibb som favoritt | Sett Vibb som startside
Tips en venn om Vibb | Områder | Alfabetisk liste